Gmina Niebylec
14.03.2021 Kategoria: Rok szkolny 2020/2021
Zadanie konkursowe polegało na przedstawieniu w formie plastycznej wybranego przysłowia w języku niemieckim. W szkolnym konkursie wzięło udział 11 uczniów z klas 7 i 8. Celem konkursu było zachęcenie uczniów do pogłębiania wiedzy dotyczącej przysłów i powiedzeń w języku niemieckim, które mają często charakter idiomatyczny i nie możemy ich przetłumaczyć dosłownie na język polski, o czym przekonali się uczestnicy konkursu.
Wyniki przedstawiają się następująco:
I miejsce zajęła Martyna Lenart z klasy 7
II miejsce - Kamila Piwko z klasy 7
III miejsce - Magdalena Kordecka z klasy 7.
Wyżej wymienione uczennice zostaną nagrodzone cząstkowymi ocenami celującymi z przedmiotu. Zwycięzcom serdecznie gratulujemy pomysłowości w sposobie zilustrowania przysłowia i zachęcamy do udziału w kolejnych konkursach.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki „Cookies” w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Pliki „cookies” (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika witryny i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych witryny, w szczególności do:
- dostosowania zawartości stron internetowych witryny do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;
- zapamiętania ustawień Użytkownika dotyczących wyglądu i funkcjonalności stron witryny (np. język, kraj),
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących „Cookies” oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika witryny. Sposoby i możliwości zmiany obsługi plików „cookies” mogą Państwo sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.